دانلود رایگان

دانلود رایگان

دانلود رایگان

دانلود رایگان

ریسک فاکتور چسبندگی




دانلود فاکتور فروش






عامل ریسک (بیماری) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org
عامل ریسک یا ریسک فکتور (به انگلیسی: Risk Factor) به متغیری گفته می‌شود که وجود آن با افزایش احتمال ابتلا به یک بیماری یا عفونت همراه باشد. عوامل ریسک نشان‌دهندهٔ همبستگی هستند و لزوماً علت بیماری را نشان نمی‌دهند.

ریسک فاکتور چیست؟

https://niniban.com
مثلا چاقی و اضافه وزن یا سیگار ریسک فاکتور بیماری قبلی است یا در خصوص بارداری سابقه زن و شوهر، سن و سال، سابقه قاعدگی دردناک، سابقه داشتن سیکل نامنظم در فرد، سابقه یائسگی زودرس یا از کار افتادن تخمدان در خانواده، سابقه عوارض بارداری بد، نازایی در مردهای خانواده همسر یا نازایی در خانواده خانم، عومال محیطی مانند چاقی و اضافه وزن، سیگار و میزان تماس …

همه چیز درباره جفت اکرتا که بهتر است بدانید + درمان نگهدارنده و پیشگیری

drzanan.com
در حقیقت تشخیص قبل از تولد احتیاج به شک بالا بر پایه ریسک فاکتورها دارد. به خصوص این مسئله برای زنانی با سابقه چندبار سزارین قبلی، جفت سرراهی و سندرم آشرمن صدق می کند. هیچ مطالعه کلینیکال ترایال انجام نشده است که روش ایده آل اداره اکرتا را مشخص کند. توصیه های زیر بر پایه مطالعات گذشته نگر و نظرات افراد با تجربه زیاد تنظیم شده است.

روش های ارزیابی ریسک با استفاده از احتمال و تاثیر

https://digital-science.ir
احتمال و تاثیر دو فاکتور مهم در ارزیابی ریسک محسوب می شوند. هر چند در روشی مثل ارزیابی ریسک به روش FMEA از یک فاکتور دیگر، به نام احتمال کشف ریسک نیز استفاده می شود اما به طور معمول از این دو فاکتور برای ارزیابی ریسک ‌ها استفاده می شود. می توان از این دو فاکتور، احتمال و تاثیر ، به شکل های مختلف برای ارزیابی ریسک های شناسایی شده استفاده نمود.

کاربرد لاپاراسکوپی تشخیصی در نازایی اولیه و ثانویه

https://www.sid.ir
شایع ترین ریسک فاکتور, ... ترین یافته غیرطبیعی لاپاراسکوپی در نازایی اولیه و ثانویه به ترتیب چسبندگی ... گزارش یک مورد درمان نازایی اولیه با فاکتور لوله ای توسط لاپاراسکوپی ...

عوامل خطر خودکشی که همه باید بدانیم - مجله اینترنتی روانشناسی

https://engar-ke.com
سابقه قبلی خودکشی مهمترین ریسک فاکتور اقدام به خودکشی است. بسیاری از افرادی که سابقه اقدام را داشته اند اگر به درستی از آن ها پیشگیری نشود باری دیگر اقدام میکنند. به همین دلیل باید به این مورد ...

چسبندگی رحم چیست: علت، علائم و عوارض آن - دکتر منیژه جوانمرد خوشدل

https://dr-javanmard.com
چسبندگی خفیف رحم مشکلی برای قاعدگی فرد ایجاد نمی کند. چسبندگی متوسط: این نوع از چسبندگی، دو سوم رحم را درگیر می کند و از علائم آن قاعدگی های کم خون یا آمنوره است. چسبندگی شدید: در این درجه از چسبندگی، تمام رحم به هم می چسبد و پریودی شخص کاملا متوقف می شود. علت چسبندگی رحم چیست؟ چسبندگی آندومتر می تواند دلایل ژنتیکی و ارثی داشته باشد.

مقاله مقایسه عوارض حین عمل کله سیستکتومی لاپاراسکوپیک(خونریزی، چسبندگی ...

https://civilica.com
در گروه بیماران دیابتی در ۱۴ مورد (۸ درصد) و در گروه بیماران غیر دیابتی چسبندگی در ۱۰ بیمار (۵.۷ درصد) یافت شد، بین دو گروه تفاوت آماری معناداری یافت نشد(P= ۰.۳۸). نتیجه گیری: در نهایت مطالعه ما نشان داد که دیابتمی تواند به عنوان یک ریسک فاکتور برای سختی عملکوله سیستکتومی قابل پیش بینی باشد. کلیدواژه ها:

بررسی ریسک فاکتورهای پیشگویی کننده در ایجاد بیماری کرونری در بیماران با ...

https://www.tpbin.com
بررسی ریسک فاکتورهای پیشگویی کننده در ایجاد بیماری کرونری در بیماران با پرفشاری خون و مقایسه آن با بیماران دارای فشار خون طبیعی نویسندگان : فریبرز اکبر زاده ناصر اصلان آبادی عبدالرسول صفاییان کلمات کلیدی : ریسک فاکتور فشار خون بالا بیماری کرونری بیماری های کرونری جزئیات بیشتر مقاله تاریخ ارائه: 1381/03/10 تاریخ انتشار در تی پی بین: 1381/03/10

ریسک فاکتورهای ارتریت روماتوئید - مهرین - اخبار سلامت

https://mehrinmednews.com
ریسک فاکتورهای فهرست زیر می‎توانند باعث افزایش خطر ابتلا به ارتریت روماتوئید شوند: جنس بر مبنای اعلام مایو کلینیک این بیماری در میان زنان 2 تا 3 بار بیش از مردان شایع است. کارشناسان معتقدند که این وضعیت ناشی از اثرات استروژن - یکی از هورمون ‌های زنانه است - که می‎تواند به عنوان یک عامل در توسعۀ ارتریت روماتوئید عمل کند.