دانلود رایگان

دانلود رایگان

دانلود رایگان

دانلود رایگان

فاکتور جرثقیل




دانلود فاکتور فروش






دانلود کاتالوگ انواع جرثقیل سقفی، جرثقیل دروازه ای، جرثقیل بازویی

https://artistun.com
دانلود کاتالوگ محصولات. انواع جرثقیل صنعتی از دو بخش اصلی سازه فلزی که توسط شرکت آرتیستون صنعت طراحی و ساخته میشود و دیگر تجهیزات و قطعات الکتریکال و مکانیکال که بر روی سازه فلزی نصب و مونتاژ میشود تشکیل شده است.

جرثقیل سقفی - جرثقیل صنعتی - طراحی و ساخت توسط شرکت وزنه گستر آریا

https://vaznehgostar.com
جرثقیل سقفی (overhead-crane) امروزه در بحث جابه جایی مواد و تجهیزات صنعتی که وزن آن ها بیشتر از چند کیلوگرم بوده و درحد چندین تن است حرف اول را می زند. جرثقیل های سقفی در انواع و شکل های مختلفی و با طراحی های ساده و پیچیده در حال ساخت و گسترش پیدا کردن در صنعت ایران هستند. جرثقیل های سقفی سرعت جا به جایی را تا حد زیادی افزایش می دهند.

فاکتور های اصلی انتخاب نوع جرثقیل سقفی

www.maclift.ir
فاکتور های اصلی انتخاب نوع جرثقیل سقفی جرثقیل های سقفی در انواع بسیار گسترده ای تولید میشوند در ظرفیت های مختلف و با برند های بسیار متعدد. اما آنچه در این مبحث به آن می پردازیم فاکتور های انتخاب نوع جرثقیل سقفی اعم از جرثقیل سقفی سیم بکسلی، زنجیری و نوع نیروی محرک دستی و برقی می باشد.

جرثقیل سقفی و ادوات لیفتینگ | ویکی لیفت

www.wikilift.ir
یکی از مهمترین فاکتور ها در انتخاب و خرید جرثقیل های سقفی سرعت لیفتینگ بار می باشد. اید به این نکته بسیار مهم توجه نمود که با افزایش ظرفیت لیفتینگ بار در جرثقیل های سقفی اهم از دستی و برقی سرعت عمل لیفتینگ بار در آنها کاهش می یابد. از این نظر جرثقیل های با ظرفیت وزنی 1 تن سرعت عمل بالاتری نسبت به جرثقیل های سقفی 5 تن دارند.

نحوه و فاکتور های انتخاب جرثقیل دستی

www.ajaxbolt.blogfa.com
جرثقیل های دستی نه تنها در تناژ مختلف بلکه در انواع مختلف، با برند های مختلف، با ضریب امنیتی مختلف، بصورت ساده و ضد انفجار، بصورت قلاب موازی و یا خطی و با استاندارد های مختلف هم بصورت شفت دارد و هم بصورت بلبرینگ دار تولید میشوند. از این رو جهت انتخاب جرثقیل دستی مناسب می بایست فاکتور های انتخاب با دقت بالایی انتخاب شوند.

جرثقیل موتور درآر، قیمت جرثقیل موتور درآر، فروش جک موتور درار ساده تاشو

https://wheeltech.co
جرثقیل یا جک موتور درآر 2 تن و 3 تن دستگاهی با قیمت مناسب برای بیرون آوردن موتور خودرو و تعمیر در مکانیکی می باشد. قیمت جک موتور درار با توجه به تناژ و کیفیت آن متغیر است و فروش آن با توجه به شرایط بازار قیمت گذاری می شود. دستگاه جک موتور درار را با نام جک بالابر موتور ماشین نیز شناخته می شود و ساخت ایران چین و ایتالیا است.

فاکتور های انتخاب جرثقیل برقی

https://www.boxelco.com
جرثقیل های برقی می توانند بصورت تک فاز، سه فاز، تک سرعته ، دو سرعته و بر حسب نوع و جهت حرکت بصورت 2 کاره یا چهار کاره مورد استفاده قرار گیرند. در صورتیکه نیاز به جابجایی افقی بار پس از لیفتینگ وجود دارد می بایست از جرثقیل های 4 کاره استفاده نمایید. در صورت نیاز به جایگذاری دقیق اجسام پیشنهاد به استفاده از جرثقیل های برقی دو سرعته می باشد.

جرثقیل سقفی ، جرثقیل بازویی و جرثقیل دروازه ای » تراشه صنعت آغاج

https://www.aghaj.ir
برخی از مزیتهای جرثقیلهای سقفی و دروازه ای موجب گردیده تا اکثر عملیات انتقال مواد در صنایع و کارخانجات توسط این نوع جرثقیلها صورت پذیرد.برخی از این مزیتها عبارتند از: 1- سرعت بالا در انتقال مواد 2- دقت بالا در انتقال مواد مخصوصا در سیستم مونتاژ 3- ایمنی بالای جرثقیلهای سقفی و دروازه ای در مقایسه با لیفتراک و جرثقیل ماشینی

مجموعه کامل فرم ها، دستورالعمل ها و روش های اجرایی ایمنی

https://wikiform.ir
کارهای شما، چابکی و خلاقیت شما در کار توسط رئیس و مدیر بالادست شما همیشه رصد می شود. سعی کنید همیشه موضوعاتی را داشته باشید تا به رئیس و مدیر نشان دهید و آن ها را ذوق زده کنید. شاید اضافه کردن یک فرم و یا تغییر یک دستورالعمل در مجموعه شما بتواند مشکلاتی را از واحد شما از بین ببرد و این موضوع از دید مدیران و روسای شما پنهان نیست.

موارد قانونی در فاکتور فروش | بازرگانی امین

https://bazarganiamin.com
گاهی خرید و فروش با شبهاتی همراه است که در ادامه به چند مورد اشاره می کنیم در چنین شرایطی یک فاکتور رسمی می تواند در پیگیری امور از محاکمه قضایی تأثیر گذار باشد درواقع فاکتوری قابل ارائه به دادگاه بوده که جزئیات کاملی از شرایط طرفیت در آن آمده باشدبه علاوه وجود ضمانتنامه هایی در این کنار فاکتور می تواند در رأی دادگاه مؤثر باشد .