دانلود رایگان

دانلود رایگان

دانلود رایگان

دانلود رایگان

پیش فاکتور جرثقیل




دانلود فاکتور فروش






دانلود کاتالوگ انواع جرثقیل سقفی، جرثقیل دروازه ای، جرثقیل بازویی

https://artistun.com
دانلود کاتالوگ محصولات. انواع جرثقیل صنعتی از دو بخش اصلی سازه فلزی که توسط شرکت آرتیستون صنعت طراحی و ساخته میشود و دیگر تجهیزات و قطعات الکتریکال و مکانیکال که بر روی سازه فلزی نصب و مونتاژ میشود تشکیل شده است.

دانلود رایگان نمونه پیش فاکتور فروش ـ فایل PDF و Word - کاسب یار

https://kasebyaar.com
پیش فاکتور با فاکتور فروش رسمی و فاکتور فروش غیررسمی تفاوت هایی نیز دارد که در ادامه ی این مقاله به آن ها اشاره خواهیم کرد. برای درک بهتر باید گفت که خود فاکتور در واقع یک برگه تجاری است که فروشنده بر اساس خریدی که خریدار داشته است آن را صادر می کند. در هر فاکتور موادی مانند مشخصات خریدار و فروشنده، نوع کالا، تعداد و تاریخ خرید و… اورده می شود.

جرثقیل زنجیری (چین بلاک) نووا سری Ntc-280 | نید صنعت

https://www.needsanat.com
بررسی مشخصات فنی، قیمت و خرید آنلاین جرثقیل زنجیری (چین بلاک) نووا سری ntc-280 در فروشگاه اینترنتی نید صنعت ... و پیش فاکتور گروه محصولات ...

پیش فاکتور - ایمن صنعت نوین

https://imensanatnovin.com
پیش فاکتور در واقع همان کاغذ یا برگه ای است که فروشنده آن را به دلیل تعیین و ارزش گذاری بر روی کالا یا خدمتی با تمامی توضیحات لازم مانند مدت اعتبار و شرایط فروش ، و البته که درخواست خود خریدار به خریدار صادر می کند. شما عزیزان می توانید در رابطه با تمامی محصولات مورد نیاز خود از فروشگاه ایمن صنعت نوین اقدام به دریافت پیش فاکتور نمایید .

پیش فاکتور چیست ؟ | کاربرد پیش فاکتورها نحوه نوشتن پیش فاکتورها

https://bazarganiamin.com
Jul 25, 2022فاکتور برگه ای تجاری است که از سوی فروشنده صادر شده و اطلاعاتی و اطلاعاتی مانند مشخصات فروشنده و خریدار , قیمت کل , تاریخ پرداخت و….در آن درج می گردد پیش فاکتور برگه ای است که قبل از صورت گرفتن معامله توسط فروشنده کالا صادر می شود و توافقات اولیه بین فروشنده و خریدار در آن قید می گردد محتویات این برگه نام محصول , تعداد آن و قیمت است این برگه به …

پیش فاکتور - istgah.com

https://www.istgah.com
صدور انواع پیش فاکتور (مترطول، جزء به جزء ، متر مربع، کیلوگرم) چاپ فاکتور بر اساس قیمت خام - قیمت نمایندگی - قیمت فروش ‪۳‬ هفته پیش رب گوجه فرنگی قوطی ۸۰۰ گرمی خوشبخت شرکت استاف، تهران ، تلفن: 09935004073 استاف مارکت ؛ پلتفرم فروش عمده و سازمانی آنلاین • صدور پیش فاکتور و فاکتور رسمی ‪۴‬ هفته پیش

پیش فاکتور چیست ؟ | تفاوت پیش‌فاکتور و فاکتور | نمونه پیش فاکتور

https://tehran-print.com
پیش فاکتور در واقع همان کاغذ یا برگه ای است که فروشنده آن را به دلیل تعیین و ارزش گذاری بر روی کالا یا خدمتی با تمامی توضیحات لازم مانند مدت اعتبار و شرایط فروش ؛ و البته که درخواست خود خریدار به خریدار صادر می کند. در پیش فاکتور اطلاعاتی شامل نام و تعداد کالا و همچنین قیمت آن ثبت می شود.

فاکتور رسمی - پیش فاکتور رسمی

فاکتوررسمی.com
معادل «پیش فاکتور» از نظر فرهنگستان زبان و ادب فارسی : «پیش فاکتور» برای این کلمه معادل « پیش برگ » را وضع کرده اند. این کلمه از دو اسم تشکیل شده است در این ترکیب کلمه « برگ » را مشاهده می کنیم که در قدیم معادل « زاد و توشه » و « برگ درختان » به کار می رفته است و امروز در معنای جدید « ورقه کاغذ » نیز به کارمی رود.

دانلود رایگان سیستم فاکتور فروش اکسل - اکسلیت

https://excelit.ir
اگر بعد از کلی سرچ در مورد دانلود فایل فاکتور فروش اکسل هنوز به نتیجه نرسیدین و یا با اولین سرچ به نتیجه رسیدین باید بگم اینجا نقطه پایان سرچ شماست! توی این مقاله هم توضیحات یک فایل اکسل فاکتور فروش را برای شما قرار دادیم ...

پیش فاکتور آنلاین - جیبی مو، پرداخت امن و ساده

https://jibimo.com
فروشگاه‌های اینترنتی برای درخواست وجه از مشتریان‌شان پیش فاکتور آنلاین صادر می‌کنند. هر کسب‌وکاری می‌تواند در جیبی‌مو پیش فاکتوری با اسم و لوگوی خودش برای مشتریان آماده و ارسال کند. در این پیش فاکتور مبلغ، نام مشتری و توضیحات مربوط به خرید مشتری نوشته شده است. از این طریق کسب‌وکار وجه‌ای حرفه‌ای‌تر پیدا می‌کند و پرداخت مشتری مطمئن‌تر انجام می‌شود.


نمونه فاکتور جرثقیل




دانلود فاکتور فروش






نمونه فاکتور رسمی قابل ویرایش (دانلود رایگان) - کاسب یار

https://kasebyaar.com
نمونه فاکتور رسمی قابل ویرایش (دانلود رایگان) - کاسب یار فاکتور رسمی برای مشاهده پیشنمایش روی تصویر کلیک کنید. ۴.۲ از ۵ (۱۶۲) ۹ دیدگاه میخواهید با "فاکتور رسمی" آشنا شوید؟ کلیک کنید. ویژگی ها: قابلیت حذف واتر مارک قابلیت جایگزین کردن لوگو کاسب یار با لوگوی خودتان آموزش رایگان شخصی سازی اسناد قیمت فروش: رایگان!

چاپ فاکتور رسمی | نمونه فاکتور رسمی | دانلود فایل فاکتور رسمی word pdf ...

https://mercedesprint.com
Jun 8, 2021طراحی فاکتور رسمی شما رایگان است. نمونه فاکتور رسمی زمان تحویل فاکتور رسمی عادی یکروز و فوری 2ساعت میباشد. سایز فاکتورها A4 و دارای شماره سریال برجسته می­باشد. برگه اول همواره سفید و برگ آخر همواره زرد است. برگه‌های میانی نیز بین رنگهای آبی و سبز . البته شما می‌توانید ترتیب رنگ تمام برگه‌ها را خودتان انتخاب کنید.

نحوه و فاکتور های انتخاب جرثقیل دستی

www.ajaxbolt.blogfa.com
جرثقیل های دستی نه تنها در تناژ مختلف بلکه در انواع مختلف، با برند های مختلف، با ضریب امنیتی مختلف، بصورت ساده و ضد انفجار، بصورت قلاب موازی و یا خطی و با استاندارد های مختلف هم بصورت شفت دارد و هم بصورت بلبرینگ دار تولید میشوند. از این رو جهت انتخاب جرثقیل دستی مناسب می بایست فاکتور های انتخاب با دقت بالایی انتخاب شوند.

فاکتور های اصلی انتخاب نوع جرثقیل سقفی

www.maclift.ir
جرثقیل سقفی ادوات لیفتینگ ادوات کشش اتصالات لیفتینگ فاکتور های اصلی انتخاب نوع جرثقیل سقفی جرثقیل های سقفی در انواع بسیار گسترده ای تولید میشوند در ظرفیت های مختلف و با برند های بسیار متعدد. اما آنچه در این مبحث به آن می پردازیم فاکتور های انتخاب نوع جرثقیل سقفی اعم از جرثقیل سقفی سیم بکسلی، زنجیری و نوع نیروی محرک دستی و برقی می باشد.

دانلود رایگان سیستم فاکتور فروش اکسل - اکسلیت

https://excelit.ir
این نمونه فاکتور فروش اکسل در واقع یک نمونه ساده از هوش تجاری در اکسل هست ، هرچند که قابلیت ثبت و ذخیره سازی فاکتورهای فروش یک کسب و کار های کوچک را به طور کامل برطرف می کنه .

دانلود 40 نمونه فاکتور رسمی لایه باز فارسی - لرن پارسی

https://learnparsi.com
نمونه فاکتور فروش و رسمی معتبر برای هر کسب و کاری قیمت و ارزش اصلی این پکیج ۴۰۰ هزار تومان می باشد. شما می توانید این مجموعه ۴۰ تایی فایل فاکتور های خام را بصورت یکجا در یک فایل فشرده با قیمت تنها ۹۵ هزار تومان از لینک زیر خریداری و دانلود کنید ، و به کارهای طراحی خود سرعت بخشید. ۹۵.۰۰۰ تومان - دانلود فاکتورها فاکتور حرفه ای چه ویژگی هایی دارد ؟

دنالود نمونه فاکتور| فاکتور آماده با فرمت ورد و اکسل pdf

https://behtaraneh.ir
دانلود نمونه فاکتور رسمی و غیر رسمی فروش به صورت رایگان دانلود نمونه فاکتور رسمی و غیر رسمی فروش به صورت رایگان همانطور که می دانید یکی از الزامات شرکتها و موسسات رسمی داشتن فاکتور فروش رسمی مطابق با فرمت درخواستی اداره دارایی است که در این فرمت علاوه بر داشتن اطلاعات عمومی یک فاکتور معمولی باید شناسه ملی، کد اقتصادی و ارزش افزوده را نیز دارا باشد.

طراحی فاکتور فروش با نمونه فاکتور و نکات آن

https://chapbazar.com
۵۰ نمونه طراحی فاکتور رسمی و فروش ۱. رنگ‌های تمیز و لبه‌های واضح این فهرست را با یک طراحی زیبا، ساده و حرفه‌ای شروع می‌کنیم. این فاکتور توسط آرون دیکی با استفاده از یک صفحه آرایی بسیار ساده، با رنگی خنثی و آرام و با مقیاس بندی کوچک برای جلب توجه به برخی از نقاط فاکتور طراحی شده است - عنوان، اعداد / اطلاعات و تشکر آخر متن.

دانلود نمونه فاکتور آماده با فرمت ورد - اکسل و عکس

https://teach-programming.ir
دانلود رایگان نمونه فایل فاکتور رسمی اکسل دانلود فایل Microsoft Excel قابل ویرایش اکسل فاکتوررسمی مورد تایید دارایی سفارش آنلاین فاکتور رسمی: 1-اطلاعات شرکت خود را برای ما تلگرام یا واتساپ نمایید و همانجا طرح مورد نظر خودتون را دریافت کنید. 2-اگر فایل فاکتور شما موجود است، برای ما ارسال کنید. 3-جهت تسریع در انجام کار با ما در تماس باشید

دانلود نمونه فاکتور آماده با فرمت (ورد و اکسل) -دانلود فوری

https://ippt.ir
دانلود نمونه فاکتور آماده با فرمت (ورد و اکسل) -دانلود فوری - آی پی پی تی : بانک دانلود پاورپوینت , مقاله, فایل های دانشجویی دانلود دانلود نمونه فاکتور آماده با فرمت (ورد و اکسل) , دانلود فوری دانلود نمونه فاکتور آماده با فرمت (ورد و اکسل) , دانلود نمونه فاکتور آماده با فرمت (ورد و


فاکتور جرثقیل




دانلود فاکتور فروش






دانلود کاتالوگ انواع جرثقیل سقفی، جرثقیل دروازه ای، جرثقیل بازویی

https://artistun.com
دانلود کاتالوگ محصولات. انواع جرثقیل صنعتی از دو بخش اصلی سازه فلزی که توسط شرکت آرتیستون صنعت طراحی و ساخته میشود و دیگر تجهیزات و قطعات الکتریکال و مکانیکال که بر روی سازه فلزی نصب و مونتاژ میشود تشکیل شده است.

جرثقیل سقفی - جرثقیل صنعتی - طراحی و ساخت توسط شرکت وزنه گستر آریا

https://vaznehgostar.com
جرثقیل سقفی (overhead-crane) امروزه در بحث جابه جایی مواد و تجهیزات صنعتی که وزن آن ها بیشتر از چند کیلوگرم بوده و درحد چندین تن است حرف اول را می زند. جرثقیل های سقفی در انواع و شکل های مختلفی و با طراحی های ساده و پیچیده در حال ساخت و گسترش پیدا کردن در صنعت ایران هستند. جرثقیل های سقفی سرعت جا به جایی را تا حد زیادی افزایش می دهند.

فاکتور های اصلی انتخاب نوع جرثقیل سقفی

www.maclift.ir
فاکتور های اصلی انتخاب نوع جرثقیل سقفی جرثقیل های سقفی در انواع بسیار گسترده ای تولید میشوند در ظرفیت های مختلف و با برند های بسیار متعدد. اما آنچه در این مبحث به آن می پردازیم فاکتور های انتخاب نوع جرثقیل سقفی اعم از جرثقیل سقفی سیم بکسلی، زنجیری و نوع نیروی محرک دستی و برقی می باشد.

جرثقیل سقفی و ادوات لیفتینگ | ویکی لیفت

www.wikilift.ir
یکی از مهمترین فاکتور ها در انتخاب و خرید جرثقیل های سقفی سرعت لیفتینگ بار می باشد. اید به این نکته بسیار مهم توجه نمود که با افزایش ظرفیت لیفتینگ بار در جرثقیل های سقفی اهم از دستی و برقی سرعت عمل لیفتینگ بار در آنها کاهش می یابد. از این نظر جرثقیل های با ظرفیت وزنی 1 تن سرعت عمل بالاتری نسبت به جرثقیل های سقفی 5 تن دارند.

نحوه و فاکتور های انتخاب جرثقیل دستی

www.ajaxbolt.blogfa.com
جرثقیل های دستی نه تنها در تناژ مختلف بلکه در انواع مختلف، با برند های مختلف، با ضریب امنیتی مختلف، بصورت ساده و ضد انفجار، بصورت قلاب موازی و یا خطی و با استاندارد های مختلف هم بصورت شفت دارد و هم بصورت بلبرینگ دار تولید میشوند. از این رو جهت انتخاب جرثقیل دستی مناسب می بایست فاکتور های انتخاب با دقت بالایی انتخاب شوند.

جرثقیل موتور درآر، قیمت جرثقیل موتور درآر، فروش جک موتور درار ساده تاشو

https://wheeltech.co
جرثقیل یا جک موتور درآر 2 تن و 3 تن دستگاهی با قیمت مناسب برای بیرون آوردن موتور خودرو و تعمیر در مکانیکی می باشد. قیمت جک موتور درار با توجه به تناژ و کیفیت آن متغیر است و فروش آن با توجه به شرایط بازار قیمت گذاری می شود. دستگاه جک موتور درار را با نام جک بالابر موتور ماشین نیز شناخته می شود و ساخت ایران چین و ایتالیا است.

فاکتور های انتخاب جرثقیل برقی

https://www.boxelco.com
جرثقیل های برقی می توانند بصورت تک فاز، سه فاز، تک سرعته ، دو سرعته و بر حسب نوع و جهت حرکت بصورت 2 کاره یا چهار کاره مورد استفاده قرار گیرند. در صورتیکه نیاز به جابجایی افقی بار پس از لیفتینگ وجود دارد می بایست از جرثقیل های 4 کاره استفاده نمایید. در صورت نیاز به جایگذاری دقیق اجسام پیشنهاد به استفاده از جرثقیل های برقی دو سرعته می باشد.

جرثقیل سقفی ، جرثقیل بازویی و جرثقیل دروازه ای » تراشه صنعت آغاج

https://www.aghaj.ir
برخی از مزیتهای جرثقیلهای سقفی و دروازه ای موجب گردیده تا اکثر عملیات انتقال مواد در صنایع و کارخانجات توسط این نوع جرثقیلها صورت پذیرد.برخی از این مزیتها عبارتند از: 1- سرعت بالا در انتقال مواد 2- دقت بالا در انتقال مواد مخصوصا در سیستم مونتاژ 3- ایمنی بالای جرثقیلهای سقفی و دروازه ای در مقایسه با لیفتراک و جرثقیل ماشینی

مجموعه کامل فرم ها، دستورالعمل ها و روش های اجرایی ایمنی

https://wikiform.ir
کارهای شما، چابکی و خلاقیت شما در کار توسط رئیس و مدیر بالادست شما همیشه رصد می شود. سعی کنید همیشه موضوعاتی را داشته باشید تا به رئیس و مدیر نشان دهید و آن ها را ذوق زده کنید. شاید اضافه کردن یک فرم و یا تغییر یک دستورالعمل در مجموعه شما بتواند مشکلاتی را از واحد شما از بین ببرد و این موضوع از دید مدیران و روسای شما پنهان نیست.

موارد قانونی در فاکتور فروش | بازرگانی امین

https://bazarganiamin.com
گاهی خرید و فروش با شبهاتی همراه است که در ادامه به چند مورد اشاره می کنیم در چنین شرایطی یک فاکتور رسمی می تواند در پیگیری امور از محاکمه قضایی تأثیر گذار باشد درواقع فاکتوری قابل ارائه به دادگاه بوده که جزئیات کاملی از شرایط طرفیت در آن آمده باشدبه علاوه وجود ضمانتنامه هایی در این کنار فاکتور می تواند در رأی دادگاه مؤثر باشد .


دانلود فاکتور جیبی اندروید




دانلود فاکتور فروش






برنامه فاکتور جیبی پلاس - دانلود | کافه بازار

https://cafebazaar.ir
جهت دریافت نسخه رایگان فاکتور جیبی به آدرس زیر مراجعه فرمایید http://cafebazaar.ir/app/com.adrian.factorjibi برای اطلاعات بیشتر به آدرس www.adriansystem.com/Content/ById/42 مراجعه نمایید. خواهشمند است هرگونه پیشنهاد، گزارش خطا و سوالات خود را از طریق ایمیل mobile@adriansystem.com و با ذکر نام فاکتور جیبی پلاس با ما در میان بگذارید.

برنامه فاکتور جیبی - دانلود | کافه بازار

https://cafebazaar.ir
برنامه فاکتور جیبی - دانلود | کافه بازار فاکتور جیبی آدریان سامانه نوین نسخهٔ ۱.۸۵ دانلود +۲۰ هزار نصب ۴.۲ از ۴۸۱ رأی ابزارها دسته‌بندی ۸۳۰ کیلوبایت حجم مشاهده‌ی نتایج بررسی آنتی‌ویروس تصاویر برنامه معرفی برنامه فاکتور جیبی برنامه مدیریت فاکتور خرید و فروش، قابل استفاده برای افرادیست که میخواهند در تمام لحظات فاکتورهای خود را به همراه داشته باشند

دانلود برنامه فاکتور جیبی برای اندروید | مایکت

https://myket.ir
نصب فاکتور جیبی برنامه مدیریت فاکتور خرید و فروش، قابل استفاده برای افرادیست که میخواهند در تمام لحظات فاکتورهای خود را به همراه داشته باشند این نرم افزار امکانات پایه ای برای مدیریت فاکتور را در اختیار شما قرار میدهد.شما می توانید فاکتور را صادر، ویرایش، حذف و یا آنرا از طریق پیامک و یا پست الکترونیک ارسال نمایید و یا چاپ نمایید

حسابداری جیبی کسبه: نرم افزار حسابداری اندروید و موبایل

mobile.kasabeh.org
نرم افزار حسابداری جیبی کسبه حسابداری اندروید فاکتور خرید، فاکتور فروش، انبارداری، هزینه، درآمد، چک، حواله، کارت، بانک، صندوق حسابداری جیبی کسبه در رسانه ملی: برنامه به روز در شبکه سوم سیما یکی از پرمخاطب ترین برنامه ها در حوزه تکنولوژی و فناوری اطلاعات میباشد. این برنامه در قسمت 294 خود اقدام به معرفی نرم افزار موبایل کسبه نموده است.

"فاکتور جیبی"، یک نرم افزار کاربردی برای همه + دانلود

https://www.yjc.news
گفتنی است، نرم افزار فاکتور جیبی رایگان بوده و بر روی گوشی و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید نصب و اجرا می گردد. نرم افزار فاکتور جیبی را از اینجا دانلود کنید باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی اخبار داغ برچسب ها: دانلود ، فاکتور ، اندروید ، نرم افزار ، اپلیکیشن ، موبایل ، تبلت تبادل نظر ایمیل: * نظر: نظرات کاربران انتشار یافته: ۱ در انتظار بررسی: ۰

کارتخوان اندرویدی: کارتخوان سیار Szzt Ks8223

https://www.kasabeh.org
نصب نرم افزار حسابداری جیبی کسبه ... چاپ فاکتور به صورت سیار و دریافت وجه از مشتری با کارتخوان اندرویدی ... نرم افزار حسابداری اندروید. 09164437598 - 07132358136 - 07132347329.

فاکتور فروشگاهی اندروید رایگان

www.shac.ir
فاکتور فروشگاهی اندروید رایگان در این اپلیکیشن ، روند صدور انواع فاکتور خرید و فروش بسیار ساده است بدین شکل که، پس از درج بارکد هنگام معرفی کالا ، توسط دوربین تلفن همراه کالا جستجو و به اقلام فاکتور افزوده می شود و سپس فاکتور صادرشده، آماده چاپ و یا به اشتراک گذاری می گردد .

دانلود برنامه فاکتور نویس رایان برای اندروید | مایکت

https://myket.ir
دانلود برنامه فاکتور نویس رایان برای اندروید | مایکت شما اینجا هستید: خانه برنامه‌ها امور مالی فاکتور نویس رایان صدور فاکتور سریع نصب 〉 این نرم افزار به منظور تسهیل کار صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین طراحی شده است تا بتوانند در هر مکانی برای صدور فاکتور با فرمت PDF اقدام کنند. تغییرات در نسخه جدید • اضافه شدن امکان ثبت تخفیف روی فاکتور

نرم افزار فاکتور جیبی برای اندروید، برنامه مدیریت فاکتور ، خرید و فروش ...

roozbeh-system.rozblog.com
نرم افزار فاکتور جیبی برای اندروید، برنامه مدیریت فاکتور ، خرید و فروش + دانلود تاریخ : جمعه 13 اردیبهشت 1392 زمان : 22:59 امتیاز : 1 0 نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 1 نویسنده : رسول نظرات (0) ادامه مطلب. . . مطالب مرتبط نظرات نام ایمیل (منتشر نمی‌شود) وبسایت کد امنیتی نظر خصوصی مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]

فاکتور ساز رایگان

factorsaz.ir
فاکتور ساز ساده ترین راه صدور فاکتور به صورت رایگان همراه با امکان ذخیره به صورت pdf و چاپ print ...


چاپگر فاکتور جیبی




دانلود فاکتور فروش






برنامه فاکتور جیبی - دانلود | کافه بازار

https://cafebazaar.ir
فاکتور جیبی برنامه مدیریت فاکتور خرید و فروش، قابل استفاده برای افرادیست که میخواهند در تمام لحظات فاکتورهای خود را به همراه داشته باشند این نرم افزار امکانات پایه ای برای مدیریت فاکتور را در اختیار شما قرار میدهد.شما می توانید فاکتور را صادر، ویرایش، حذف و یا آنرا از طریق پیامک و یا پست الکترونیک ارسال نمایید و یا چاپ نمایید

برنامه فاکتور جیبی پلاس - دانلود | کافه بازار

https://cafebazaar.ir
برای چاپ فاکتور کافی است به قسمت تنظیمات رفته و نوع فاکتور ارسالی را به نسخه چاپی تغییر دهید ، سپس فاکتور های انتخابی را ارسال نمایید. برای ارسال به پرینتر میتوانید از برنامه cloud print استفاده نمایید. جهت آموزش به لینک http://www.adriansystem.com/Content/ById/44 مراجعه فرمایید.

پرینتر جیبی کسبه - نرم افزار حسابداری کسبه

mobile.kasabeh.org
چهار روش برای چاپ کردن اطلاعات مالی ثبت شده در نرم افزار حسابداری جیبی کسبه وجود دارد: پرینترهای سیار: حسابداری جیبی کسبه امکان چاپ کردن اطلاعات، از طریق بلوتوث گوشی موبایل، برروی چاپگرهای قابل حمل و قابل شارژ (Bixolon, Rongta, Woosim) را نیز مهیا نموده است. برای آشنایی بیشتر با این قابلیت فیلم چاپ سیار را مشاهده نمایید.

چاپگر جیبی فاکتور | خرید انواع پرینتر لیبل زن و پرینتر حرارتی با بهترین ...

https://www.beh-zone.ir
چاپگر جیبی فاکتور . پرینتر لیبل زن برادر مدل ql-600g. 4,990,000 تومان . جزییات بیشتر و خرید ... پرینتر حرارتی اس ان بی سی مدل n80. 2,900,000 تومان . جزییات بیشتر و خرید ...

فاکتور جیبی پلاس

adriansystem.com
امکانات انحصاری فاکتور جیبی پلاس: امکان خروجی گرفتن به صورت اکسل از همه فاکتور ها یا فاکتور های انتخابی امکان دریافت گزارش سر جمعی از همه فاکتور ها یا فاکتورهای انتخابی امکان جستجو بر اساس شماره فاکتور، نام مشتری، نام صادر کننده، نام کالا امکان جستجوی پیشرفته بر اساس تاریخ، نام مشتری، مبلغ فاکتور، نام کالا، وضعیت فاکتور

نرم افزار حسابداری رایگان: حسابداری ویندوز و موبایل

https://www.kasabeh.org
چاپگرهای سیار Woosim جهت چاپ کردن فاکتور و صورتحساب اشخاص برای کاربران نرم افزار حسابداری جیبی کسبه (نسخه موبایل) در نظر گرفته شده است. این چاپگرها برای افراد سیار، مانند بازاریابها، بسیار پر کاربرد میباشد.

فاکتور جیبی

www.adriansystem.com
فاکتور جیبی برنامه مدیریت فاکتور خرید و فروش، قابل استفاده برای افرادیست که میخواهند در تمام لحظات فاکتورهای خود را به همراه داشته باشند این نرم افزار امکانات پایه ای برای مدیریت فاکتور را در اختیار شما قرار میدهد.شما می توانید فاکتور را صادر، ویرایش، حذف و یا آنرا از طریق پیامک و یا پست الکترونیک ارسال نمایید و یا چاپ نمایید

دانلود برنامه فاکتور جیبی برای اندروید | مایکت

https://myket.ir
فاکتور جیبی برنامه مدیریت فاکتور خرید و فروش، قابل استفاده برای افرادیست که میخواهند در تمام لحظات فاکتورهای خود را به همراه داشته باشند این نرم افزار امکانات پایه ای برای مدیریت فاکتور را در اختیار شما قرار میدهد.شما می توانید فاکتور را صادر، ویرایش، حذف و یا آنرا از طریق پیامک و یا پست الکترونیک ارسال نمایید و یا چاپ نمایید

دانلود برنامه حسابداری جیبی کسبه برای اندروید | مایکت

https://myket.ir
نرم افزار 'حسابداری جیبی کسبه' برای مدیریت کردن اعمال حسابداری برروی گوشی های موبایل طراحی شده است. قابلیت ها و امکانات این نرم افزار در ذیل ذکر شده است. * امکانات نسخه پایه (80,000 تومان) - صدور فاکتور خرید و فروش - صدور فاکتور برگشت از خرید و فروش - ثبت کردن اقلام فاکتور براساس نام کالا، تعداد، واحد و قیمت

پرینتر حرارتی جیبی Meow P1 شیائومی - شیائومی ایران می پرشیا پرینتر ...

https://www.mipersia.com
پرینتر حرارتی جیبی Meow P1 شیائومی یک پرینتر کوچک است که براحتی به گوشی موبایل بصورت بی سیم متصل می گردد.این دستگاه کاربردی بوسیله درگاه بلوتوث ورژن 4 به گوشی های هوشمند متصل میشود و نوشته ها و عکس های مورد نظر را به به پرینتر منتقل میکند.از این دستگاه برای چاپ اطلاعات فوری روی گوشی موبایل مانند آدرس ، شماره های بیزینسی و کارت بانکی و …